24 Μαΐ 2007

Πρωτοβουλίες :P

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να βρω το μαγικό ραβδί που θα κάνει πραγματικότητα όλα τα όνειρά μου. Ή αλλιώς να κερδίσω το Joker.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το αναθεματισμένο το ξυπνητήρι.

3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει;
Στους γονείς μου, αλλά είναι μεγάλη ιστορία για να την επεξηγήσω εδώ. Το μόνο σίγουρο είναι πως έπρεπε να έχω πάρει Oscar ερμηνείας. Είμαι η πουτάνα άμα θέλω....

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η αναβλητικότητα, η τεμπελιά και η αχαλίνωτη φαντασία.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Η αναβλητικότητα, η τεμπελιά και η αχαλίνωτη φαντασία.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που έγιναν με καλό σκοπό, αλλά με λάθος τακτική.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Νέρωνα. Burn, baby, burn!

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Οι άνθρωποι που έχουν την υπομονή και την επιμονή να διεκδικήσουν τα όνειρά τους και να εκπληρώσουν τους στόχους τους όσο μικροί ή μεγάλοι και αν είναι.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ο δρόμος. Όπου και αν οδηγεί.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Μπρόντιγκαν, Σινουέ, Ράιντ, Ρόμπινς, Αλιέντε, Πίλτσερ, Μουράτ.

11. Αγαπημένη ταινία;
Κουρδιστό πορτοκάλι.

12. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Το άρωμα του ονείρου - Τομ Ρόμπινς

13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών;
Οτιδήποτε έχει γραφτεί από την μουσική επιτροπή του Je t'aime.

14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα;
Την αθωότητα των παιδικών μου χρόνων. Κοινότυπο μεν, αληθινό δε.

15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε;
Υπερβολικά πολλά.

16. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ότι επί δύο ολόκληρα χρόνια παραμένω συγκεντρωμένη σε ένα στόχο και προσπαθώ κάθε μέρα για την εκπλήρωσή του. Με άλλα λόγια, η αλλαγή του χαρακτήρα μου σε ένα συγκεκριμένο ζήτημα που μου έχει στοιχίσει πολύ.

17. Τι θα παίρνατε μαζί σας αν ήταν να ζούσατε στο "Μικρο Σπίτι στο Λιβάδι" ;
Τσιγάρα.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλέ ηλεκτρίκ.

19. Αγαπημένος τρόπος αυτοκτονίας;
Ο κατά λάθος. Καφρίλα!!

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Τεκίλα.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν είμαι όσο καλός άνθρωπος θα ήθελα να είμαι.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τις κατσαρίδες.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
...Γαμώτο! Μόλις συνειδητοποίησα πόσο άδεια είναι η ζωή μου. Βασικά τίποτα. Και τα πάντα. Σκατά! Μπερδέυτηκα.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος.

25. Μεγαλύτερο ψέμα;
Αλήθεια σου λέω.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν βαριέσαι! Κι αύριο μέρα είναι. ( Η αναβλητικότητα που λέγαμε.)

27. Πως θα επιθυμούσατε να ζήσετε;
Με μαγικό ραβδί ή με δουλοπρεπές τζίνι.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Την αλήθεια.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Επαναπροσδιορισμού της πραγματικότητας και αυτοκαθορισμού.

2 σχόλια:

A.Charantonis είπε...

Το :Ρ είχε κάποιον αποδοχέα; :Ρ

Firefly είπε...

Μπααα... Ιδέα σου είναι!