1 Ιαν 2008

Happy New Year

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο.

Κάθε χρόνο λίγο πρίν την πρωτοχρονιά κάνω προβλέψεις για την επερχόμενη χρονιά. Δεν είναι κληρονομικό χάρισμα, και αφορά μόνο την πάρτη μου. Το 2007 το υπολόγιζα σαν μία υπέροχη χρονιά, και όντως ήταν. Μου συνέβησαν υπέροχα πράγματα που γέμισαν την ζωή μου με χαρά. Απλά ότι όμορφο ήταν να αποκτήσω ή να μου συμβεί, ήρθε μετά κόπων, βασάνων και δακρύων.

Πρόβλεψη για το 2008: Αυτή τη χρονιά η ζωή θα μου διδάξει την αρετή της υπομονής. Έχω να φάω την πίκρα της ζωής μου. Όμως δεν θα πτοηθώ. Άλλωστε αυτό είναι το μάθημα...

1 σχόλιο:

tzonakos είπε...

Aπ οτι φαίνεται θα είμαι ο πρώτος που θα ευχηθεί εδω.
Αρα, πάμε για Καλή Χρονιά και σου εύχομαι συνέχεια των καλών που έφερε το 2007.
Σε μενα ηταν αντίθετα κάπως, αλλα επίσης πρέπει να δείξω υπομονή φέτος.
Οπότε σε καταλαβαίνω και να τα λέμε συχνά για να κρατήσει αυτη η υπομονή και η ψυχραιμία, ωστε να πάνε όλα καλά !