30 Μαρ 2007

Της Μαρίας το μ…ί! (Και της άσχημης και της όμορφης)

«Ζητείται νέα, ευπαρουσίαστη, προϋπηρεσία απαραίτητη»
Ωραία! Μου εξηγεί κάποιος τι σημαίνει ευπαρουσίαστη?! Ψάχνω για δουλειά, βγάζω τα ματάκια μου να μελετάω αγγελίες επί αγγελιών, για να σκοντάφτω διαρκώς στη λέξη «ευπαρουσίαστη». Και προσπερνάω. Δηλαδή τι? Θα πάω σε συνέντευξη και θα κριθώ για την εμφάνισή μου και όχι για τα προσόντα και την αποτελεσματικότητά μου? Δεν πάω για Miss Κόσμος, φίλε! Δουλειά ψάχνω να βρω. Και τα μπάζα έχουν δικαίωμα στην εργασία. Τα οποία αποκλεισμένα από τον ιδιωτικό τομέα έχουν κατακλύσει τον δημόσιο. Που για να μπεις δεν αρκεί να είσαι μπάζο. Πρέπει να έχεις και το σχετικό «δοντάκι». Οπότε και πάλι υπολείπομαι των απαραίτητων «προσόντων».
Ζήτημα 2ο: Προϋπηρεσία απαραίτητη
Σχεδόν όλοι, για να μην πω όλοι, ζητάνε προϋπηρεσία. Εάν σε κάποιο κλάδο δεν είχες την τύχη να εργαστείς παλαιότερα, απλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εργαστείς. Και η ερώτηση είναι η εξής: Αν κάποιος δεν με εμπιστευτεί χωρίς προηγούμενη εμπειρία, εγώ πως θα την αποκτήσω αυτή την ρημάδα την εμπειρία? ε? Ε?

1 σχόλιο:

A.Charantonis είπε...

Απάντηση: αμα κάνει εθελοντική εργασία ένα κάποιο διάστημα. Θα μου ις πιος μπορεί οικονομικά να κάνει εθελοντική εργασία. Εδώ σε θέλω. Εκτός και αν έχεις κανέναν μπάρμπα να σε βολέψει σε καμιά δουλειά.