14 Ιουν 2007

"Les Mondes Englοutis" ή αλλιώς "Ταξίδι στο κέντρο της γης"



Ή αλλιώς το αγαπημένο μου παιδικό όλων των εποχών.

Χρόνια τώρα έψαχνα, μάταια, να βρω κάποιον να το θυμάται. Είχα αρχίσει να φοβάμαι πως δεν υπήρξε ποτέ και πως το είχα φανταστεί. Τελικά μια ενδελεχέστατη έρευνα στο internet έφερε κάποια αποτελέσματα. Παραθέτω κάποια links προκειμένου να θυμηθούν οι μεγαλύτεροι και να μάθουν οι μικρότεροι. Δυστυχώς το τραγούδι της έναρξης δεν κατάφερα να το βρω στα ελληνικά αν και έχω βρει τους στίχους. Τραγουδούσε η Λία Βίσση.
******Το ελληνικο τραγουδι βρεθηκε!!! Παραθέτω το link. Enjoy!!!********








ΣΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΔΩ...
ΝΑ 'ΧΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΘΑ ΔΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΡΝΩ

ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΗ...
ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΜΙΓΟΥΜΕ
ΕΛΑ ΚΑΙ 'ΣΥ ΜΑΖΙ.

ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΤΗΣ ΓΗΣ
ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ
ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΙΣ
ΜΠΟΡΕΙΣ
ΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ
ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΙΣ
ΜΠΟΡΕΙΣ


5 σχόλια:

Aeon είπε...

Τι λες τώρα...
Με αυτά μεγαλώσαμε...

Την αρχή δε τη βρήκες έτσι;

Wrong Guy είπε...

Re sy
kati me arkades den itan ayto?

Firefly είπε...

Ναι, ναι, ναι! Η χώρα που την έλεγαν Αρκαδία, με τον ήλιο που πέθαινε! Αχ, χαίρομαι που δεν είμαι μόνη μου!!

Ανώνυμος είπε...

μεγαλη συγκινηση.οχι απλα μεγαλωσαμε αλλα με αυτα αναπτυξαμε την φαντασια μας.οι αρκαδες αφησανε το στιγμα τους.οσο για το τραγουδι χεχε ειμαι παλι παιδι :)

Ανώνυμος είπε...

Αυτή που τραγουδάει είναι σίγουρα η Άννα Βίσση, όχι η Λία.