9 Απρ 2007

Το κάλος (ή ο κάλος) της ελληνικής παιδείας

Καταλήψεις. Χάνω το χειμερινό εξάμηνο. Ή τουλάχιστον έτσι μου είπαν. Δεν μπήκα καν στον κόπο να πάω να πάρω όλα τα βιβλία (εκ των υστέρων κατάλαβα πως έκανα μεγάλη βλακεία). Φτάνει πάσχα, δεν έχω γραφτεί ακόμα στο επόμενο εξάμηνο και μαθαίνω πως επιστρέφοντας από τις γιορτές ανοίγουμε, θα κάνουμε μια εβδομάδα μάθημα και μετά εξεταστική. 17/04-30/04. Δεν έχω βιβλία, δεν έχω διαβάσει και σε 8 ημέρες από σήμερα ΓΡΑΦΩ!!! Επίσης μετά το πέρας της εξεταστικής (δίνω μόνο τα εργαστήρια) ξεκινάμε μαθήματα του επόμενου εξαμήνου, αλλά τον Ιούνιο θα δώσω, σε μονή εξεταστική, τις θεωρίες του χειμερινού, ενώ το Σεπτέμβρη, σε διπλή εξεταστική, όλα του εαρινού εξαμήνου. Και αναρωτιέμαι: Εγώ έχω χάσει επεισόδια και όλα αυτά μου φαίνονται παράλογα ή όντως υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας?


ΥΣ: Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ξεκινήσω ένα poll. Απαντήστε στα comments με:
A, αν θεωρείτε ότι εγώ έχω χάσει επεισόδια, και
Β, αν θεωρείτε ότι το ελληνικό σύστημα "παιδείας" είναι για το πέος.
Μετά από κλήρωση που θα γίνει, ένας υπερτυχερός θα κερδίσει μια φουσκωτή κούκλα (ομοίωμα της Μαριέτας) που θα του χαρίσει άπειρες ώρες απόλαυσης. Σαν προσφορά του μαγαζιού, ειδικά για τους απρόσεχτους, η προσφορά περιλαμβάνει και 2 κουτάκια με ειδικά μπαλώματα καθώς και μια συσκευασία γίγας με oil -free λιπαντικό.

3 σχόλια:

A.Charantonis είπε...

Όντως κάτι σάπιο μιρίζει από Δανμαρκία πλεβρά... Αμα σου πούμε ότι δεν είσαι η μόνη που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση τι θα μας πεις; Κατανοούμε τον πόνο σου και συμπάσχουμε... Καλή επιτυχία.

Giannis Michalopoulos είπε...

Καλή επιτυχία hunni, όπως ξέρεις και εγώ στην ίδια μοίρα με εσένα είμαι. Πάρε τηλ να κανονίσουμε για καφεδάκι να συζητήσουμε τους πόνους μας,εκτός και αν σκοπεύεις να το ρίξεις μανιωδώς στο διάβασμα.

A.Charantonis είπε...

A&B is my answer. loipon loipon, kerdisa? Thelw ti koukla gia ti paralia:)