2 Απρ 2007

Επαναπροσδιοριστικές πράξεις ωριμότητας (ή σαπίλας)

  • Να μάθω επιτέλους πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι καλοί και άξιοι εμπιστοσύνης.
  • Να μην περιμένω τίποτα και από κανέναν, πέραν από τον εαυτό μου, από τον οποίο πρέπει να περιμένω και να απαιτώ τα πάντα.
  • Να πάψω να κουβαλάω το σαραβαλιασμένο γάμο των γονιών μου στις πλάτες μου. Δεν είναι δικός μου σταυρός, ας τον κουβαλήσουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
  • Να αποκτήσω πειθαρχία τόσο στο πνεύμα όσο και στο σώμα μου.
  • Να πάψω να κάνω τον κλόουν. Ας μην περιμένω να με πάρουν στα σοβαρά όταν κάνω την μαϊμού και κρεμιέμαι από το φωτιστικό.
  • Να μην πληγώνω τους ανθρώπους που με αγαπάνε, αλλά να μην πορεύομαι στην ζωή μου αποκλειστικά βάση των δικών τους «θέλω».
  • Να βρω ισορροπία μεταξύ στον ενήλικα και το παιδί μέσα μου. Δεν είναι όλες οι ώρες για ξινίλα, αλλά ούτε και για «κου-πε-πέ».
  • Να μην ξεχνάω να ευχαριστώ τον Θεό κάθε μέρα για όσα διαθέτω. Η αχαριστία είναι κακό πράγμα.

1 σχόλιο:

A.Charantonis είπε...

Χμ σε πολλά από αυτά σε νιόθω. Δοκίμασε και να προσθέσεις, να κάνω όσα λέω ότι πρέπει να κάνω και να μην τα αφίνω ωε πρέπει. Αλλιώς να μη τα βάζω ως πρέπει.